понедельник, 13 февраля 2017 г.



                                 ПОРАДИ БАТЬКАМ
У школі, дитина, окрім бажання вчитися, повинна також уміти зосереджувати увагу впродовж тривалого часу,   запам’ятовувати пропонований матеріал, формувати навички аналізу. Усі ці якості  у дитини  потрібно розвивати постійно та систематично, тому вам,  шановні батьки, пропонується памятка для допомоги дитині у розвитку мислення, пам’яті, уваги, уяви, допитливості.
         Тут ви знайдете багато цікавих, різноманітних вправ  з  розвитку логічного мислення, навчання  дитини аналізу, порівняння, узагальнення, вміння визначати головне та другорядне. Саме ці вправи  допоможуть розвинути мисленнєві  та мовленнєві навички  дитини.
         Спеціальні завдання допоможуть вам навчити дитину визначати спільну ознаку групи предметів та відображати  її  узагальнювальним словом.
Окрема група завдань спрямована на розвиток різних видів пам’яті: образної, словесно – логічної, зорової та слухової. Деякі з цих завдань складаються з двох частин: перша – запам’ятовування, друга – для контролю та перевірки. Під час виконання таких завдань дитина має спочатку назвати предмети, які  їй треба запам’ятати, а потім - перевірити себе, визначивши, які предмети було пропущено.
Саме батьки мають бути активними учасниками корекційного процесу, виступати не тільки у ролі спостерігачів, але й бути  активними учасниками  при  виконанні  дитиною домашніх завдань, проведенні артикуляційних вправ, розвитку дрібної моторики, збагаченні словникового запасу дитини тощо. Батьки – це найкращий приклад для своїх дітей.
     Пояснюючи завдання, обов’язково пересвідчуйтесь, чи все дитина зрозуміла правильно;  спробуйте пофантазувати – запропонуйте дитині нові завдання на основі поданих. Якщо дитині важко впоратися із завданням, прочитайте умову завдання ще раз, спробуйте виконати вправу поетапно, крок за кроком. Пам’ятайте, що дитина не повинна втрачати впевненість у своїх силах. Під час занять створіть доброзичливу творчу атмосферу.
     Стежте за тим, щоб дитина не перевтомлювалась. Із появою ознак втомлення, неуважності – припиняйте заняття. Краще працювати з дитиною частіше, але заняття повинне бути  не довшим  20 – 25 хвилин . Обов’язково закінчуйте заняття на позитивних емоціях. Не забувайте хвалити  дитину, відзначайте навіть найменші успіхи й досягнення.
Із досвіду роботи помічено, що максимальних результатів можна досягнути саме за умови постійної та кропіткої роботи батьків з дитиною. Отже, якщо ви хочете допомогти своїй дитині навчитись краще говорити, мислити, то необхідно займатися з нею в домашніх умовах.
За умови регулярності занять позитивний результат не забариться – у дитини обов’язково поліпшиться уважність, здатність засвоювати й аналізувати інформацію, зросте обсяг і стійкість пам’яті.


                     БАЖАЄМО УСПІХІВ!

       

Комментариев нет:

Отправить комментарий